: :  головна : :  e-mail : :  наш блог
знайти копiрайтера
agency : :  українською

: :  по-русски

: :  in english

НОВИНИ
КОМАНДА
КЛІЄНТИ
ПОСЛУГИ ТА ЦІНИ
СХЕМА РОБОТИ
ЦIННЕ
КОНТАКТ
Маєте запитання? Будь ласка, натисніть на кнопку нижче:
відкриється маленьке діалогове вікно текстової консультації...








промоція

СХЕМА РОБОТИ   : :   як оформити замовлення

[Бриф на послуги агенції. Авторські права копірайтинг, копірайт права. Розрахунок вартості]



Схема роботи з копірайт-бюро TEXT.Com.Ua, яка запропонована нижче, не є обов'язковою, проте в більшості випадків виконання разових копірайтингових робіт виявляється оптимальною:

1. Уснi або електроннi переговори щодо змiсту, термiну та вартостi роботи. Досягнення вiдповiдної угоди.
2. Стислий або розширений бриф (опис) вiд клiєнта з характеристикою що, для чого, для кого i як потрiбно зробити, а також iнформацiйний контент (данi), на основi яких необхiдно виконати роботу.
3. Перша редакцiя матерiалу ("чернетка") для попереднього узгодження та загального корегування з клiєнтом (у разi роботи з неймінгу - кiлька рiзнопланових варiантiв).
 
3a. Передоплата в розмiрi 50% від розрахункової вартостi замовлення.
4. Друга редакцiя матерiалу ("майже воно") для детального корегування клiєнтом.
5. Третя редакцiя матерiалу ("чистовик") для затвердження клiєнтом.
 
5a. В окремих випадках та при роботах з неймінгу практикуються також i подальшi редакцiї матерiалу аж до його остаточного затвердження клiєнтом.
6. Остаточна оплата клiєнтом послуг бюро.
7. Надання клiєнтовi всiх кiнцевих матерiалiв в електроннiй формi та документу, що засвiдчує вiдсутнiсть претензiй щодо авторських прав на даний матерiал з боку розробника.
8. Обопiльна радiсть сторiн та їхня схильнiсть до подальшої спiвпрацi, optional:).





[Докладніше про: замовлення на копірайтинг. Як написати бриф на копірайт-роботи. Авторські права на рекламні тексти . Як вигадати слоган. Київський копірайт-центр]

:: Text Company, Kiev, Ukraine, 2004 - 2010 ©
Schekavytska str. 30/39|  +38 044 332-5976  |  text(@)text.com.ua   |   Умови