: :  головна : :  e-mail : :  наш блог
послуги копірайтера в києві
база : :  українською

: :  по-русски

: :  in english

НОВИНИ
КОМАНДА
КЛІЄНТИ
діє слово!
ПОСЛУГИ ТА ЦІНИ
СХЕМА РОБОТИ
ЦIННЕ
КОНТАКТ
Маєте запитання? Будь ласка, натисніть на кнопку нижче:
відкриється маленьке діалогове вікно текстової консультації...








контент для сайта

КЛІЄНТИ   : :   ДІЄ СЛОВО !

[Кому замовити написання рекламного тексту, редагування, слоган для онлайн-реклами?]



Часто стикаємося з тою проблемою, що клієнти вагаються або просто не знають, до яких спеціалістів, "текстовиків", їм варто звертатися з тими чи іншими завданнями. Отже, стислий

твір на тему "Хто є хто сьогодні на ринку":

Спеціалісти з public relations (PR), вони ж піарщики - поважні люди, як правило, представницького виду, які розробляють стратегію комунікацій компанії зі споживачами, а також здійснюють відповідні оперативні заходи. Часто замовляють у нас написання відповідних піар-матеріалів, часом радяться з концептуальних питань, іноді перекладають на нас свою роботу.

Маркетологи - визначають стратегічні цілі й напрямки роботи, розумні й зайняті люди. Найкращі з них вміють чітко формулювати свої вимоги та ставити копірайтерам відповідні завдання з розробки матеріалів. Шкода, коли спокушаються на власний смак займатися неймінгом, вигадують дивні слогани або пишуть кілометрові рекламні буклети.

Креативщики, режисери, івент-менеджери, сценаристи та ін. - прекрасні яскраві люди з різною кількістю клепок у портфоліо, часто виступають нашими партнерами в спільній розробці сценаріїв роликів, BTL-акцій, брендингу тощо. Часто курять і влаштовують різноманітні мітинги та шторми в закладах громадського харчування.

Медіапланери, екаунт-менеджери - суворі люди з рекламних агенцій, англійською говорять зазвичай краще, ніж українською. Далекі від копірайтингу, проте, мало не єдині, хто здатен розрізнити, де слоган, де хедлайн, а де теглайн.

Дизайнери, веб-дизайнери - інший рід рекламних військ, неминучі союзники в розробці рекламних макетів, ліфлетів, банерів, флаєрів, загалом будь-яких візуальних промо-матеріалів. Схильні оцінювати тексти в пікселях і рядках, часто просять "заповнити це якимись словами, але не довгими".

Журналісти, фрилансери - спеціалізуються на написанні "джинси", тобто статей на замовлення. Головна їхня відмінність від копірайтерів полягає в тому, що вони професійно орієнтовані писати для читача/слухача/глядача. Натомість копірайтери пишуть, передусім, в інтересах замовника.

Редактори, літредактори, коректори - наші незамінні помічники та критики. Зазвичай, досвідчений та ретельний копірайтер здатен самостійно відредагувати та здійснити коректуру рекламного тексту, проте участь профільних фахівців ніколи не буває зайвою. Інакше з'являються рекламодавці, котрі просувають свою "тушь для повій, під якою мається на увазі можливість покупки на вул. Кавказській за 1-00 грн згідно умов акціі, у який приймають участь самі кращі агенства з Турції".

Спамери, розсильщики, поштовики - вперті люди, які досі займаються одним з перших різновидів реклами в інтернеті - масовими розсилками листів електронною поштою, рідше - публікацією оголошень на дошках об'яв, форумах. Серйозні клієнти замовляють написання відповідних рекламних листів і оголошень копірайтерам, проте щороку кількість подібних замовлень зменшується.

Контентщики, контент-райтери - спеціалізуються на компіляції текстів для сайтів, які вони називають контентом або веб-контентом, тобто вмістом. Можуть непогано переписувати текст іншими словами (здійснювати "рерайтинг"), розробляти текстові матеріали великого обсягу й технічного характеру. Найуспішніші з них стають, буває, копірайтерами.

Тролі, тролери - бідні люди, які змушені розповсюджувати в Інтернеті матеріали "чорного піару", переважно політичну контрпропаганду. З копірайтингом не мають майже нічого спільного.

Перекладачі - наші колеги, часто партнери. Іноді змушені виконувати роботу копірайтерів, коли замовник плутає звичайний переклад з адаптацією (локалізацією) рекламних або піар-матеріалів.

Оптимізатори - так називають себе люди, які займаються "оптимізацією" сайтів заради підвищення їхнього рейтингу в пошукових системах. Ці роботи є, переважно, технічними. Деякі з цих засобів використовуються нами в процесі вебрайтингу, інформаційного супроводу корпоративних сайтів, ведення блогів та просування наших клієнтів в соціальних мережах, однак загалом - це інший бізнес.

Спеціалісти з SMM (social media marketing), рідше SMO - прогресивні люди, віднедавна виступають нашими партнерами в справі рекламних комунікацій у соціальних мережах, реалізації проектів з блограйтингу та інших модних активностей в Інтернеті.





[Докладніше про: де замовити рекламний текст. Вартість послуг копірайтерів. Коректура і фриланс. Аутсорсинг. Скільки коштує написати контент для сайту]

:: Text Company, Kiev, Ukraine, 2004 - 2010 ©
Schekavytska str. 30/39   |  +38 044 332-5976  |  text (@) text.com.ua   |  Умови